Doplňky do pracovny

V kategorii doplňky do pracovny naleznete malé i velké doplňky, které ve vaši pracovně využijete. Tyto doplňky vám nejen usnadní práci, ale také dodají design celé místnosti. 

Organizéry do pracovny

Šanony, desky a pořadače - každý ve své pracovně využívá pořaddače, desky a nebo šanony. Každá pracovna obsahuje spoustu papírů, které potřebují správnou ogranizaci a archivaci. Všechny tyto roganizéry vám pomohou s přehledností vašich dokumentů a jejich uskladňováním, či přenosu. 

Stojánek na tužky a propisky - stojánek na propisky zajistí, že máte vždy psací potřeby vždy pohromadě. Některé stojánky jsou kulaté a vypadají jako kelímek nebo sklenička, některé mají zase více přihrádek, takže si zde můžete roztřídit např. propisky a zvýrazňovače a další věci. 

Boxy se zásuvkami - boxy se zásuvkami slouží především pro archivaci dokumentů. Mají více přihrádek, tudíž se do nich vleze spousta dokumentů. Tyto boxy se dají rároveň skládat na sebe, takže není problém je vrstvit a mít tak spoustu uložených dokumentů na jednom místě. 

Nástěnky 

Nástěnka je prostorem, kde si můžete ukládat spoustu důležitých upozornění, poznámek, nebo jiných důležitých sdělení. Nemusíte však nástěnku využívat pouze pracovně, ale také jako prostor pro připichování zážitků na fotkách apod. Nástěnka není jen praktickým doplňkem, ale pro mnohé také designovým. 

Skrýt popis